Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

2011-04-06

Publicerad 2011-04-06 19:42:23 i Min Vardag :)

heeej! Har inte bloggat på några dagar... :/ men igår gjorde jag illa mig i fingret på idrotten så jag har lite ont än :/
dagen i går va bra :D
dagen idag va också bra :P Tänkte även passa på att säga stort Grattis till Rasmus och Linnea som har 2månader idag xD ni passa så bra <3
ja.. jag vet inte vad jag ska berätta mer :s joo jah ska till mamma i helgen :D.
jadå var jag väl klar med detta inlägg bloggar nog något i morgon och kanske på frdag innan jag åker xD men ska blogga under helgen hoppas jag :D aja nu ska jag luyssna vidare på musiken och sjunga och vara social på fb.   HOPPAS MIN FINGER BLIR BRA SNART! Ha det bra puss! <3


Kommentarer

Postat av: linnea

Publicerad 2011-04-06 20:16:08

naaw tack älskade natta xD<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela